Jøjemei!

Nå er jeg i farta, på vei til Sola og gleder meg til noen få timer i hjembyen min. Litt rart å bare skulle “stikke” innom, men nå ble det sånn. Skal bli gjort litt stas på, men det må jeg få komme tilbake til i morgen.

Tenkte jeg skulle dele med dere mitt besøke hos kjære Simone i går. Jeg skulle bare ut et ærend, udusja og skikkelig ufresh, og bestemte meg plutselig for å troppe opp på trappa hennes. Ikke dumt, for dama har akkurat kommet hjem fra Tyskland, så dere kan tro den impulsive lunsjen ble gastromatisk…men med noe uventa vri.

Simone er den mest nyskjerrige dama jeg kjenner. Alt skal testes ut, smakes på og ikke minst luktes på. Så når hun av en eller merkelig grunn var nødt til å dra med seg hjem ost på sprayflaske, ja da fikk vi oss en overraskelse, eller retter sagt jeg! Den mest illeluktende splæsje greia, havna nemlig ikke på brødskiva hennes, den “kom” rett i øyet mitt…og over alt annet. Jeg lo så jeg grein, fikk ikke opp øyet, mens en hysterisk Simone løp rundt stakkars og ikke visste hva godt hun kunne. Hun trodde jeg skulle fly i taket, men herrejemeni, det der var jo bare hysterisk morsomt!



Synderen!




Jøjemei, det er noe i det at en god latter forlenger livet!

Må løpe, har et fly å rekke…snakkes snart igjen, fine dere ♥

Klem Nina

5 kommentarer
    1. He he he – ja det var vel ikke akkurat der osten skulle havne 🙂 Jeg liker venninnna di – jeg må også teste ut alt av mat i utlandet. Går på noen smeller da, men det er det verdt 🙂

    2. Haha, flaks at du var udusja da, så hadde du god grunn til å hoppe i dusjen senere 😀 God tur til Oslo. Håper du får en fin dag! Klem 🙂

    3. Det spruta helt bort til kjøleskapet! 😳
      Så det nå, og måtte frem med filla igjen. Haha
      J*vla ost

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg