Party all night (day) long…

I dag skriker kroppen etter sofaen. Ikke så rart med tanke på dagen i går. Allerede kl. 13, startet hyllesten av vår kjære Britti som fylte 40 år. 22 fargeglade jenter møtte opp og gjorde dagen fullkommen.

Jeg har visst hvem Britti har vært i mange år, men det er først nå i det siste at jeg har begynt å bli skikkelig kjent med henne. Hun er noe av det snilleste jeg vet om. Hun stiller alltid opp og gir deg gjerne en hjelpende hånd hvis du skulle trenge det. Jeg er så takknemlig over å få være hennes venn ♥

Gårsdagens bilder sier mer enn ord…
























For en en kveld og for en gjeng! Dette kan jeg leve lenge på ♥

Smask Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg