Nok en dag å adoptere!

Åhhh, endelig fredag!

Startet tidlig i dag med besøk hos tannlegen. Blir innkalt til samme tid hvert år. Kan ikke huske sist jeg hadde hull i tennene, gjorde meg ferdig med det for lenge siden, men tannstein må tas. 

Rett ved tannlegen ligger Madlasentert, og hvor tilfeldig var det ikke at Anne Mai og Simone skulle lunsje der i dag?! Ei herlig dame jeg traff i forrige uke, Jane, joina oss også, så vi ble en lystig gjeng. Tatla og lo, men alvorlige emner ble også tatt opp. Vi har jo blitt godt voksne damer nå, og det er en del ting som krysser vår vei. Da er det godt å få ting ut og fram.

Et av de mer spøkefulle emnene vi tok opp, var den nye adopterte markeringsdagen som er i dag. “Biff og Blowjob-dagen”, guttas dag. De mannfolka som ga kvinnene sine oppmerksom på Valentinesdagen, skal altså få noe tilbake. Derfor var det litt morsomt at Bjørn Erik ringte meg i det jeg og Simone var på vei for å shoppe biff. Det første han sa var: “Har du handla inn biff til i dag da?” Jeeeeeeeezus, det var det overraskelsesmomentet. Det gikk jo rett i dass. Men, pytt, pytt, dagen skal vi selvfølgelig feire uansett, thihiiii.

Og dere?! Hvor morsomt og barnslig er det ikke å finne en t-skjorte med påskrift “Bloggers do it Better”? Blir kanskje ikke favorittplagget fremover, men kjekt å ha 🙂





Tror forresten det er mange menn i dag som blir satt litt ekstra pris på i dag, for biffen jeg egentlig ville ha…var utsolgt. Det ble litt fnising og ablegøyer rundt frysedisken i butikken, og et par av guttene rundt oss ble litt rødmussa i kinna.

Ønsker dere alle en riktig god fredagskveld!

Klem Nina 

 

#SteakandBJ

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg