Tankene surrer…

Ja, da var det mandag igjen, og ny hektisk uke står for tur. Snuppeline har akkurat blitt hentet av taxien som kjører henne til skolen hver dag, og Pelle har funnet senga igjen for han spyr. Bjørn Erik sover ennå, for i dag er det han som trenger det.

Jeg la meg med Mille i går allerede kl. 20. Av og til er det helt himmelsk å legge seg tidlig, og dermed møte den nye uka fullt utvilt. Trengte det, for ikke bare kroppen er sliten, hodet er heller ikke helt på plass. Merker jeg har en del smårusk i livet mitt som tapper meg for krefter. Må ta et valg om det er slik jeg vil ha det videre, om jeg skal senke forventningene mine eller rett og slett slutte å bry meg.

I går skrev Magne Hellander: Ønsker dere alle en riktig god natt der ute i mørket. Ta vare på hverandre, ta en ekstra tur inn på soverommet til barna nå i kveld, se maven løfte seg opp og ned, hør små lyder, pusten… Det er det som er livet, nyt det.. Lev det akkurat nå…” Det var da jeg bestemte meg for å heller gå å legge meg med vår lille prinsesse, holde henne i hånda til hun sovnet, fordi jeg vet hun elsker det. Fikk derfor ikke sett dokumentaren “Vårt lille land” med lille Ylva, men det skal jeg gjøre nå.

Mille var treg i morges. Det har vært mye kjekt på agendaen hennes i helgen og flere lange kvelder. Det hun ikke visste, var at jeg har holdt igjen noen søte klær fra Me&i. Ekstra stas ble det derfor når jeg fant frem den nye prinsesse leggingsen og sommerfuglkjolen. Hver dag er en fest, så hvorfor ikke pynte seg litt? 

Da er det vel bare å finne frem lommetørkle og nesesprayen. Regner med at dokumetaren om Ylva treffer meg trett i hjerte ♥

Ønsker dere alle en god start på uken, klem Nina

 

#meandi

3 kommentarer
    1. Jeg er kjempeglad for bloggen din Nina. Du skriver så utrolig bra.
      Det er en ære å gå innom deg hver dag.
      Jenta di er utrolig nydelig. Hun ligner veldig på deg. Og vakkre klær har hun
      fått seg.
      Det er en blogg til som jeg liker veldig godt å det er Kristin sin blogg
      Fargesprakende, flott og ei herlig jente 🙂 Er glad for at Kristin er i lag med
      Dennis.
      Vær stolt over deg selv og din familie Nina. Du er ei fantastisk dame Nina.
      Masse gode klemmer sendes til dere alle sammen. Håper dere alle får ei
      kjempefin uke. Tusen takk for at du deler dine tanker med oss lesere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg