Sleepy girls on tour…

 

Etter en noe tung start på uka i går, ser dagen i dag mye lysere ut. Det var deilig med en utblåsning, har tenkt på det lenge, og det var godt å få tankene nedskrevet. Nå er det derimot på tide å tenke positivt og komme seg videre. Jeg skal forsøke å være mer tro mot meg selv og mine. Stå opp for meg selv og andre, ikke jatte med eller bare følge flokken. 

Hva synes dere forresten om disse sovemaskene? Om 2 måneder reiser vi 10 stk. på skikkelig jenteheisatur til København, og da tenkte jeg å ta med en liten gave til dem alle. Satte husbonden på saken, siden han elsker å shoppe fra Kina, og i dag ramla det altså 30 forskjellige masker ned i postkassa mi. Hva i huleste, 30 stk.!? Trengte jo bare ti, men igjen, det var så überbillig, mente han, at han bare måtte ha alle sammen. 





De er kjempesøte, synes jeg. Nå er det bare å pakke med noen silikonpropper til å ha i ørene også, så skal det nok bli god søvn på heile hurven 🙂

Nå skal jeg snart ordne meg litt. Skal på kundekveld på Avea klinikken. Tror kanskje de skal sminke meg opp, noe jeg ikke har peil på i det hele tatt. Men som jeg har sagt tidligere, “det er aldri for seint å lære”. Blir spennende.

Snakkes seinere!

2 kommentarer
    1. Hahahhahaha, de var utrolig festlige 😉 Gleder meg til tur, det skal bli helt knall med den gjengen der 🙂

    2. Ha, ha, ha.. Ler alltid so godt av dykk to 🙂 herlige !! For ein fining.. Tilbod er tilbod 🙂 sjølv om det er masker. EIn må nytte seg av slikt. Heilt einig 🙂 KOos deg på herleg sminke-hud-kveld 🙂 Klem klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg