Hasta la Vista, Monsters of Rock Cruise friends!

Åhhh, nå er tankene mine helt andre steder! Bestis Tonje og vennene våre i Oslo er nemlig snart på vei til Miami og Monster of Rock Cruise. Hjertesukk, altså! Det var bare bittelitt ugreier som gjorde at Bjørn Erik og jeg ikke klarte å henge oss med, så nå håper jeg de oppdaterer meg masse underveis. Kjør Snapchat!

På selve bursdagen min den 29. mars legger altså det nesten helt nye og spreke cruiseskipet MCS Divina fra land i Miami og setter kursen mot Bahamas. Ombord er det stappfullt med over 4000 feststemte rockere, som i løpet av et 4 dagers ellevilt tempo skal få oppleve noen av de kuleste banda jeg veit om; Quireboys, Cinderella, Ratt, Jon Corabi, Femme Fatale, Tesla, La Guns…PRICELESS!

De kommer til å ha “The best days of their lives”! Drikkebongene er allerede i lomma og det ene rocka antrekket etter det andre er pakka med. Skinnjakkene skal virkelig få lufta seg! 


Gled dere!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=
Du får passe på jentene mine, Ronny! Eller forresten, jeg tror de klarer seg bra på egenhånd jeg 🙂

Have fun!
Smask Nina
#monsterofrockcruise
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg