Hipp, hipp hurra for Pelle!

I dag skal vår alles kjære Pelle feires fra morgen til kveld!

Den flotte gutten vår fyller altså 17 år i dag, og det må selvfølgelig markeres stort. De som kjenner Pelle godt, vet at han er den i familien som er minst interessert i å være i sosiale medier, i hvert fall i mine, men jeg tar sjansen i dag. Jeg tok nesten 3000 bilder sist ferie, og han var kun på 3 av dem, sprøtt, ikke sant? Han smetter unna kameralinsa mi hver bidige gang, han vil ikke eksponeres, og det må jeg bare respektere. Er derfor bittelitt stressa over å poste dette innlegget, han liker det nok ikke. Men han er jo gutten min, som jeg er kjempestolt og utrolig glad i!

Pelle er altså mellomstemannen, og det har nok ikke alltid vært like lett. Det å vokse opp med en propell av en storebror og med en lillesøster som ikke er helt som alle andre, har nok vært med på å forme Pelle til den han er i dag. Han er omtenksom, litt forsiktig, alvorlig, pliktoppfyllende og en god trofast venn. Samtidig er han litt av en skøyer for tiden. Han tar nesten livet av oss foreldre med alle diskusjonene sine. Alt dreier seg om kampen om å få være lengere ute i helgene å rangle. Det er ikke alltid like lett å være vitne til at den lille gutten vår er i ferd med å bli en voksen ung mann.  
















Ønsker deg en finfin dag, gutten min! Gleder meg til å reise på sprell sammen med deg i morgen, hvor det kun er DU som står i fokus!

Klem fra mamma Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg