En rolig lørdag…

Da har snuppa og jeg kommet hjem fra byen. Ønske var stort om å få gå på kino og når mora også elsker det, var jeg ikke vanskelig å be.

Den første Rio-filmen var jo bare skjønn, og det må jeg si den andre også var. Kan anbefales på det varmenste. Sangene er fantastiske og fargespekteret er helt magiskt.



<a href="http://instagram.com/p/

Veldig greit å velge kinoturen til i dag, en lørdag, for da ble det litt snop på minsten. Like streng med henne som mot meg selv nå, så det hadde ikke vært like kjekt å gå i morgen. Kjekt å kunne kose seg litt.

Nå blir det “Hver gang vi møtes” snart. En rolig lørdagskveld. I morgen blir det hektiskt fra morgen til kveld, så det er bare å lade opp batteriene.

Håper dere får en fin lørdagskveld.

Klem Nina

 

#rio2 #kino 

4 kommentarer
    1. Fine dykk er, dykk to.. Herlig med kino.. For ta det til veka, då eg er supert opptatt med korkonsert denne helga.. Men mange filmar eg vil sjå.. Gledar meg til litt kinokveld til veka 🙂 Ha ein kjempe god laurdagskveld !!

    2. karenmarenmette: Tusen takk, kjære du <3
      Hun har blitt så vant til å gå på kino nå, har ledersagerbevis og ser absolutt alt av barnefilmer og teater med henne. Som to venninner ute på tur 🙂
      Klem

    3. Så koselig med kino-date! Rio er en film jeg kunne tenke med å se også, tror den passer for alle, selv de minste barna (4-5 som mine er). Det skal definitivt sjekkes ut! Ha en god ny uke, håper den hektiske søndagen din har gått bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg