Dramatikken er endelig tilbake!

Egentlig burde jeg viet dette innlegget til debatten som pågår nå, om homofiles rettigheter til å gifte seg i kirken. Er så forbanna over det nedslående resultatet, at det er best å la ting roe seg litt før jeg åpner kjeften. Tenk at det fortsatt finnes slik en arroganse blant folk, at man setter seg på sin høye hest og eksluderer naboen fra å ha de samme rettighetene som deg. Jeg er målløs….Nei, jeg får holde meg til planen, hvis ikke går jeg snart ut av mitt gode skinn

Det er faktisk noen filmer og serier man bare mååååå ha med seg før man vandrer. Serien Games of Thornes er en av dem, og nå fikk jeg endelig satt meg ned og sett sesongpremieren av sesong 4. 

Dette er høytidlig for meg, det er stort, IT KNOCKS ME OUT! Her kan alt skje, alt kan tukles med. Her er det ingen sperrer. Dramatikk og spenning til tusen! Vi snakker storslåtte konger, familiefeider, blodtørstige hevngjerrige kjekkasser, kjærlighet, utenomjordiske vesener, magi og ikke minst rå sex…selv om den ikke alltid er like sunn.

Bjørn Erik har selvfølgelig lest bøkene, og egentlig er dette en greie vi ser i sammen. Sorry vennen, men jeg klarte ikke å vente. Selv om han vet hva som skjer, er han like frelst som meg, og dette komme nok å bli et av ukas høydepunkter framover. 

Tror aldri en serie har fått meg så sinna ever. Den spiller på hele følelseregisteret ditt. Det du trodde var helt umulig, og helt sinnsykt irriterende skjer. Allerede etter første sesong stortuta jeg fordi en av de største karakterene og heltene ble drept. Da gikk putene i veggen og jeg sverget høyt på at dette fikk være punktum for serien for mitt vedkommende. Selvfølgelig bare tullball, var jo nødt til å se videre. Heier på at råe Arya snart får tatt hevn!

Er det flere der ute som er hekta?

Det må være stort for Kristofer Hivju det her! 

Jeg lager til DEN kosestunden for meg selv. Litt snodig, for det er ingenting koselig med denne serien. Bisarr råskap…


Elsket og hatet!

Åhhh, så deilig det er å drømme seg bort, selv om det bare er for en stakket stund. Det er alt for lenge å vente til neste uke med episode to, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet, hjertesukk.

Klem Nina

 

 

#gamesofthrones #tv 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg