I farta!

God morgen, kjære lesere!

Da var ungene avgårde, og jeg er også på farta. Jeg har begynt å trene opp skulder og nakke igjen. Går til fysioterapi og forsøker å få liv i muskler, som har ligget i dvale en evighet. Først trenes skulderen, ligger i reimer og beveger den i musetempo, så er det massasje på nakke og rygg. Behandlingen avsluttes med nåler i vonde muskler. Er så glad for at jeg har kommet så langt, at jeg kan begynne så smått å bevege meg igjen. Det er lys i den laaaaange tunnelen.

Deretter blir det å etterfylle vippene mine, jeg har fast time hver 14 dag. Er ganske hekta, merker jeg. For meg som omtrent aldri har hatt noe særlig vipper, er det deilig å våkne hver dag og slippe å gjøre noe som helst med dem. Gleder meg altså til å ta fatt på denne dagen, den er produktiv og full av små hverdagsglimt.

Hva synes dere om de gamle Rema 1000 glassene mine, som jeg stapper påskeliljer i? Helt genialt å bruke de høye der til det. Liljene vokser i raskt tempo, og knekker fort, men det gjør de ikke her. Etterhvert som de visner, planter jeg dem i hagen, slik at jeg får glede av dem neste år også.

Ønsker dere alle en finfin dag! Er helt sikker på at dagen gir meg inspirasjoen til å skrive litt senere også.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg