Frøken bluss, har ladet opp batteriene <3

God kveld igjen, fininger!

Nå sitter jeg og nyter roen helt alene, mens Mille har fått bli med en klassevennine hjem rett fra skolen. Jeg har gått tur med Pippi og sanka masse bjørketreris som jeg skal pynte med påskestasj senere.

Dagen har vært god mot meg. Etter en tøff økt hos fysioterapien, gikk turen til vippedama mi og premien for hele dagen var å stikke innom kjæreste Simone. Nå som jeg går på intensiv behandling for huden min, har jeg liten lyst til å tråkke rundt i byen og på caféer. Vil helst være sminkefri og skåne huden min mest mulig. Litt frøken tomat nå, merker det er ting på gang, og da er det deilig å omgås gode venner som ikke bryr seg en tøddel. 

Det er kjekt å komme sånn nesten uanmeldt, og bare nyte atmosfæren. Vi har ledd og grini, men mest av alt har vi løftet hverandre opp ♥








Tror nesten vi må få oss en sånn jeg Bjørn Erik? Hva synes du?


Nå skal jeg snart hente snuppeline og kose meg litt med henne før hun skal legge seg. I morgen skal jeg bli med henne på skolen og ha påskelunsj med klassen. Det blir en koselig start på påsken, gleder meg.

Klem Nina

1 kommentar
    1. Heia:)For en fantastisk flott blogg…..digger stilen din:)Om du føler for det…her er min..ingaus.blogg.no..God PÅSKE!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg