Elsker skyer!

God morgen! Litt seint det kanskje, men vi jentene går uansett fortsatt i pysj. Vi har ingenting på agendaen i dag, kun innesysler, så jeg tror vi forblir i det plagget resten av dagen. Vet jeg må en liten tur opp i butikken, men drar bare på meg en lang genser over kosedressen. Slabbedasklivet lenge leve!

Gjett hva jeg har handlet av fineste Line i dag da? Skyer fra Me&i! Åhhh, jeg elsker disse plaggene, og er så happy over at de er tilbake. Dette er nostalgi på høyt plan. Mille har allerede en t-skjorte fra gammelt av, og dere kan tro vi ble glade når vi klarte å finne matchende solhatt på Bruktmarkedet nylig. Skulle virkelig ønske de kunne lagd disse til oss voksne også…

Er de ikke nydlige? Sweatdressen er jo bare helskjønn, ikke sant?


Skyene lanseres altså i dag. Nok en nostalgitripper som fremmer 10-års jubileet. Av erfaring vet vi at disse plaggene kommer til å forsvinne rask. Bestillingen min er i alle fall sendt inn nå, og jeg storgleder meg til sommer og varmere dager, hvor snuppeline kan kles opp i disse spreke deilige fargene.

Klem Nina

 

#meandi #barneklær

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg