Endelig, vi klarte det!

Nå må jeg le! Til jul ønsket Mille seg en “chill factor slushy maker”, og det fikk hun av en snill storebror. Av en eller annen merkelig grunn, klarte vi ikke å gjøre yndlingsdrikkene hennes om til slush. Forsøkte flere ganger med forskjellige drikker, men neida, null slush.

Hadde egentlig glemt hele greia, helt til jeg var hjemme hos en venninne nylig. Der stod nemlig samme irriterende kopp på kjøkkenbenken. Denne derimot, var samarbeidsvillig! Så med gode tips og råd, lovet jeg Mille å gjøre et siste forsøk i dag, og det funka!

Tror vi har feila fordi vi har brukt kunstig søtningsdrikker, light saft. Denne gangen helte vi oppi 2/3 is-te, klemte som bare pokker, og tadadadaaa, slushen var et faktum. Jummi! 





Dette var moro. Billig moro! Absolutt verdt pengene allikevel. Nå skal vi virkelig eksperimentere 🙂

Nei, nå får jeg vralte meg bort til komfyren. Ungene vil ha maaaaaaat. Får se om jeg kan overraske dem med noe snadder.

Håper dere har en fin dag, at de fleste har fått begynt på påskeferien. Vi går fortsatt i kosedressen, pysjen, og tar livet helt med ro.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg