Sysselsetting på gang!

I dag høljer det ned! Dumt, for det ble innedag på oss i går og føler derfor for å strekke litt på beina i dag. Om litt skal vi kle på oss godt og dra ut i stallen en tur. Tenk, vi skal få lov å hente inn hestene helt alene i dag også. Stelle dem og kose dem masse. 

Før den tid, har jeg fått lest masse, farga håret og til slutt ble det også tid til en sein frokostlunsj. Mille har også begynt på et stort perleprosjekt. Perfekt syssel i dette drittværet. Hun er utrolig flink til å følge bruksanvisninger. Hun elsker å bygge lego og også perle etter mønster. Dette mestrer hun perfekt. Små kunstverk i hele huset, minner oss på hvor flink hun er.

I fjor perlet hun flotte påske-egg med kylling i, samt en aldeles nydelig uro som fortsatt henger oppe. Denne gangen er det en uro med ballerinaer hun forsøker seg på og jeg gleder meg til å vise dere resultatet.





Mille ble litt lei kameraet på slutten her, så da fikk jeg kun tatt dette “udisiplinerte” bildet.

Gjør dere noe spennende i påsken da? 

Jeg har ennå ikke begynt å se all påskekrimmen jeg har tatt opp, så tror pinamegdø jeg skal gjøre det i dag. Det blir nemlig ingen påske uten god krim.

Klem Nina

 

#perler #dekorasjon #barn

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg