Nå klukker vi til havs…

God morgen, fininger!

Nå er vi snart klare for båttur. Nå skal vi putre utovert mot Heng, og besøke gode venner. Der skal vi feire påskeaften i sammen, ute i det fri. Åhhhh, som vi gleder oss!

Dere kan tro Mille og jeg hadde det moro i går. Tok på oss kyllingdraktene våre og lagde litt abligøyer i hagen. Mon tro hva naboene tenkte, but who cares? Regner med at de begynner å bli vant til det 🙂








Vi hadde egentlig tenkt å ha på oss draktene i dag også, jeg hadde nemlig på meg min i fjor på påskeaften, men det blir for varmt. Mer praktisk å ha normale klær på når man skal ut på tur.

Med disse gla´bildene ønsker jeg dere en riktig fin dag!

Påskeklemmer sendes i fleng ♥

3 kommentarer
    1. Har sittet og sett på en del av dine innlegg i påsken, og må virkelig få gi deg ros,for flotte bildet ,ikke minst herlige aktiviteter
      Blir glad av og lese på din blogg
      Du er så levende sprudlende, og jeg merker jeg sitter og smiler hver gang jeg er innom
      Ikke rart du har en del lesere
      Er man litt deppa,ja så ta en titt på din flotte blogg en GLA blogg til tross for alle prøvelsene du har og har hatt
      Føler nesten man er med selv, både på lame fødsel og kafe besøk på morran
      Nesten så jeg kjente lukta fra sjøen da dere var på stranda
      Og så glad i dyr da, noe jeg selv også er
      Trenger ikke bli en kjedelig påske for dine barn med ei så flott oppfinnsom mamma som deg nei
      Sånne som deg vokser ikke på trær

    2. Navn: Åhhh tusen takk for gode ord. Nå løfta du meg mange meter opp i været .
      Har grudd meg litt til å være aleine denne påsken, men bestemte meg over natta at , nei vet du hva, slutt å surve, finn på noe kjekt, skap minner, og ikke minst, len deg på andre, omgi deg med positive folk.
      Veldig mange har reist vekk, men vi har klart å få til ting allikevel. Mille sa i går; detta har vært en fin dag, mamma.
      Gjorde ikke all verden, men finner glede i små hverdagsting…
      Må få takke igjen for tilbakemeldingen, den varmer, og gir meg guts til å fortsette.
      Klem Nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg