Det ble lilla og rosa…

Åhhh, da var bamsefar endelig tilbake, og det er deilig å være en komplett familie igjen. Det har vært noen lange tre uker, men vi begynner jo å bli vant til det. Det er godt å savne hverandre, kjenne på det å lengte og drømme. Ikke minst er det herlig å kjenne det kiler i magen, når det kun er et par dager til vi får se hverandre igjen.

Må le litt av meg selv da, for jeg henger ikke alltid med på notene. Det er så mye som skjer i denne familien til tider, at jeg kun klarer å planlegge uke for uke, og til tider kun dag for dag. I går bomma jeg skikkelig. Sendte Mille på skolen med drosje som vanlig, men ti minutter senere stod hun i døra igjen. Planleggingsdag…hadde gått meg hus forbi. Så da var den lille frøkna klar for rommet sitt i steden, for å spille og drive dank. Med strålende vær og 17 grader, var det helt uaktuelt. Klarte til slutt å lokket henne med meg ut på potte- og plantejakt mot en is eller to. 

Trengte nye potter for mine kurvfletta har begynt å gå i oppløsning. Hadde lyst på farger. Spreke farger, for med hvitt hus passer alt. Kom hjem med rosa og lilla potter, og dere kan tro de lyser opp. Ble så fint atte. 



Det var ikke så ille å være med mammaen sin allikevel. Hun veit å ta seg til rette ♥


Hadde budsjettet vært større, så hadde disse fargerike store pottene vært med meg hjem. Er de ikke flotte?



Første gang på Selvåg Gartneri, og jeg likte virkelig det jeg så.


Disse pottene fra Hove Plantesalg passet lommeboka mi bedre. Kommer alltid tilbake hit etter at vi forærte dem vår papegøye som i dag lever der som “fri fugl”.

Fikk plantet litt i går, men skal ut nå å fortsette. Ble flott med disse store margerittene, synes jeg.


Disse fra Selvåg likte jeg også godt. De lyser skikkelig opp i hagen min.


Han far hadde nok trengt litt hvile nå som han har jobbet så mye i det siste, men det nytter dessverre ikke. Han har selv bedt folk til fest i helgen, så da er det masse som må klargjøres ute. Var i samarbeidsmøte på skolen til Mille i dag kl 08, så da var det bare å kjøre på med gjøremål etter det. Tut og kjør, huhei hvor det går.

Håper dere også har en fin dag!

Klem Nina

5 kommentarer
    1. hamyst: Ja, det er virkelig flott ute på Hove. Nei, den gråe Jackoen satt bare ute i butikken løs. “Vår” hvit-toppa kakadue står lenger inni parken der, og det var stengt. Besøker han nok seinere i år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg