On the road again…

I dag har jeg og bikerduden min, vært på en liten luftetur. Bjørn Erik tok nemlig sykkellappen i forfjor og fikk guttedrømmen sin oppfylt ved å anskaffe seg en Harley. Egentlig skulle vi tatt lappen i sammen, men så fikk jeg frozen shoulder, og måtte derfor legge den planen på is. I mellomtiden får jeg klamre meg fast bakpå. Det kan jeg nemlig love dere at jeg gjør! Jeg er nemlig livredd, og låser låra bom fast rundt Bjørn Erik. Må le, for jeg føler meg som Jeff Daniels i filmen “Dum og dummere”, som er frosset fast på ryggen til Jim Carrey. Det er så vidt jeg kan gå nå, for hele kroppen har vært i spenn. Skrullehue meg.

Jeg nekter å bli med hvis han kjører på motorveien, så det blir noen omveier. Liker ikke fart, dermed basta. Sånn er det bare, og snille mannen min tar hensyn til det. Koselig var det i alle fall, for vi avsluttet turen ved å stikke innom byen og besøke eldstemannen vår Dennis, samt å lunsje. 





Jeg frøys ikke, men var like stiv i låra som han bakerste her etter endt tur…


Det var ekstra koselig å få klemme litt på go´gutten vår Dennis. Han er en meget opptatt herremann, som vi ser så alt for sjeldent.

Etterpå dro Bjørn Erik og hentet Mille på skolen med sykkelen, og dere kan tro det var populært. Tøffeline Mille smilte bredt når hun kom inn dørene her nå.

Nei, nå skal jeg hoppe i badekaret eller kanskje jeg får lokket mannen med meg i jacuzzien. Skiftet vannet i den i går, og det kan jo hende den allerede nå er klar med sine 38 grader. Det frister…

Skrives snart igjen, klem Nina

 

#harleydavidson

2 kommentarer
    1. Kule begge to, men syns jo spesielt du, Nina, kler stilen. Jeg sitter gjerne på, kan du si til BE -også på motorveien, he he 🙂 Og bildet fra Dum dummere: Priceless!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg