Aktiv helg i sikte…

Endelig helg, juhuuu!

Skal dere ut på noe sprell? Det skal jeg, eller vi, blir det vel. Vi har barnefri, og nå som Bjørn Erik endelig er hjemme, er det klart vi må finne på noe. 

Dagen i dag tar vi litt på sparket. Jeg har akkurat kommet hjem fra fysioterapeuten. Armen og nakken skal styrkes og trenes opp igjen, og allerede etter kort tid merker jeg positiv forandring. Bare det at armen kan beveges ut 70% mot 30% i fjor, er helt utrolig og en fantastisk følelse. Små hverdagslige ting som det å ta på seg BH selv, sette strikk i håret og henge opp tøy, er mulig igjen, og DET dere setter jeg utrolig stor pris på. Babystep er tingen, og jeg gleder meg over hver minste lille fremgang.

På veien hjem fra god lang treningsøkt, som ble avsluttet med massasje og nålterapi, dro jeg innom Meny og kjøpte meg en deilig salat. Var egentlig bare det jeg skulle ha, men jeeeeeeesuuuuus, kunne ikke la være å ta med yndlingssjokaladen til ungene. 20,- spenn! Nesten gratis det! Gjett om jeg kommer til å bli bombandert med snill mamma poeng nå da?



Fikk også tak i yndig kort til venninnen min sin datter som skal stå konfirmant i morgen. Kanskje Bjørn Erik og jeg tar oss en biker-tur i dag også, og stikker innom med kortet. Regner med at det er full huskestue der hjemme nå, så det blir kun å stikke hodet innom døra for så å dra videre igjen.

I morgen, blir det fest, så jeg er også nødt til å få kjøpt inn noen friske blomster og god mat.

Ønsker dere en god gla´helg!

Klemmer sendes i fleng, Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg