Testosteronet kommer til å flyte!

Yes, i dag er det kamp! 

Kl. 14 presis braker det løs på Lura Stadion. Da ber nemlig Lura Bulls opp til dans mot Vålerenga Trolls. Vi snakker amerikansk fotball, rå muskelkraft og styrke! Dette bør dere få med dere folkens.

For en gangs skyld kan jeg jeg lene meg godt tilbake og bare nyte. Nyte det som foregår på banen i steden for å ha sommerfugler i magen, være litt redd. For bamsen i huset spiller ikke lenger, han la opp nylig. Synes egentlig litt synd på han for dette var en stor del av livet hans. Dette elsker han!

Bjørn Erik har selv spilt på Vålerenga, den gangen vi bodde på Kampen i Oslo, men i dag er det Lura Bulls for alle penga! Dette blir moro dere, testosteronet kommer til å flyte!

Den gang da…


Nei, nå må jeg løpe. Masse som skal ordnes før jeg drar, for i kveld er det fest i tillegg!

Skrives seinere, klem Nina

 

 

#lurabulls #americanfootball #amerikanskfotball

2 kommentarer
    1. karenmarenmette: Takk, fine du! Ja, veldig typisk han. Shorts omtrent hele året. Dette bildet er tatt i London for noen år siden og der tar ikke jeg noen sjanser:-)
      Ønsker deg en fin lørdag, klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg