Tar med “bestevennen” på sprell…

Reklame | Avea Klinikken

Wow, dette var tidlig! Pangstart på uka, men det er bare å hoppe i det!

Er på vei til en venninne, skal møte henne i byen og ta ferja over til Tou. Vi skal på laaaaaaaang tur.

Sekken er pakka med niste, masse vann, kamera og solkrem. Solkremen fra Obagi, Oclipse-C SPF 30 har jeg med meg overalt nå, jeg tar ingen sjanser. Bruker den omtrent hver bidige dag, for i tillegg til å UVA/UVB beskytte huden min, er den en perfekt primer med litt farge. Den fungerer flott som underlag før make-up.

Visste dere at Norge topper statistikken over land med hudkreft? 12-14000 nye tilfeller hvert bidige år, og oftere er det ynge jenter som rammes. Vi er lysere i huden, har mye fritid og bedre økonomi til hyppige ferier til solfylte destinasjoner. I tillegg elsker vi å bruke solarium. Jeg er den første til å rekke opp hånda når det gjelder bruk av solarium. Bodde i dem som ung jente, kjørte på med ansiktssol uten å beskytte meg. Hjelpedumeg, så dumt! Pøste på med oljer i steden for faktorbeskyttelse, rett og slett fordi jeg ikke visste bedre.


Nei, nå må jeg løpe. Har som sagt en ferje å rekke. Skrives senere.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg