Knalldag på Lura!

Åhhh, i dag har vi hatt en knalldag med spennende kamp på Lura. Lura Bulls vant 14-7 over vestkantgutta fra Oslo, nemlig Vikings. Det er stort dere! Har “never ever” opplevd det før, og må innrømme jeg ble meget overraska og ikke minst imponert.

Ved første øyekast, så det ut som om Vikings var flere og hadde en del tyngre gode enkeltindivider enn gutta våre til sammen. Så jeg trodde virkelig ikke det skulle skrives historie i dag. For aller første gang (tror jeg), dro Lura Bulls inn seieren over vestkantgutta. Loved it! 

Gjengen vår var tidlig ute som vanlig, og bra var det, for igjen ble det fullt på tribunen. Vi benka oss godt til rette med vintertøyet på, for ikke pokker om det var vår i lufta lenger. Beinkaldt, så luene og vottene ble funnet frem igjen.













Nå sitter vi med røde roser i kinna alle mann. Lørdagssnopet er funnet frem og jeg koser meg med Klippoteket på TV2 mens mannen snorker på sofaen her mellom Tonje og meg.

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

Klem Nina

 

 

#americanfootball #lurabulls #amerikanskfotball #oslovikings

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg