Nålenes uke!

Tenk at jeg i en alder av 45 år, begynte å tatovere meg. Det er selvsagt lurt å tenke lenge over hva man vil dekorere seg med når det tross alt er permanent, men at jeg skulle vente så lenge, er vel noe uvanlig.

Over to år gjorde jeg meg helt ferdig, så det eneste jeg trenger å gjøre nå, er å forsterke fargene, freshe de opp. 

Stakkars tatovøren min Kristina. Hun har hatt senebetennelse i en evighet nå, og det er jo ikke enkelt i dette yrket. Med hyppige pauser, kom vi derimot et steg nærmere mål.

Rygg og øverste del på armene er nokså dekt, og passer meg synes jeg 🌻







Nå har en annen venninne også tatt turen innom i tillegg til bestis Tonje, og funnet roen i sofakroken. Hun var jeg forøvrig sammen med meg tidligere i dag også, under tatoveringen. Da gikk skravla i hundre og godt var det, for ryggen er ikke akkurat den aller beste plassen å tatovere.

I morgen blir det ny runde med nåler, men da er det hos fysioterapeuten. Jaja, det er bare å få det gjort.

Nå må jeg være sosial dere. Få lagt snuppeline og satt på te-vannet.

Forresten, sjekk hvem som har tatt turen hjemom og som sover over. Har ikke sett Dennis på en evighet. Det er deilig å ha alle barna rundt seg nå som Bjørn Erik er bortreist på kurs hele uken. Det er skikkelig liv og røre i heimen.

Skrives i morgen!

Klem Nina

 

#tattoo #tatoveringer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg