Oslo, da var jeg snart på vei til deg…

God morgen!

Da var jeg klar for avreise til Oslo. Våknet grytidlig i dag, akkurat som vanlig når jeg vet jeg skal rekke mye før flyet går. Når resten av bølingen Thorsen entret badet i morges, stod jeg med hårtuppene fulle av farge. Med gommer stappa med tannbleking også, var jeg nok litt av et syn…not!

Det var fort gjort å pakke kun for en dag. Allerede i morgen tidlig vender jeg nesa hjemover igjen. Dere kan jo gjette hvem som lå flatklemt nederst i kofferten som ikke liker at “mammaen” skal ut på tur ♥


Med en gang jeg kommer til frem skal jeg møte min gamle klassevenninne Hege. Åhhh, som jeg gleder meg! Dette blir en dag full av fart og spenning fra morgen til kveld…

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem fra Nina i farta

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg