StyleConnection Launch Party!

Da satt jeg her da!

Alltid tidlig ute, som vanlig. Det er 40 minutter til flyet mitt går, så da tenkte jeg at jeg kunne stikke innom dere:-)

Vet ikke om alle har fått det med seg, men i dag er det altså Kristin sitt store StyleConnection Launch Party i Oslo. Tenk at hun kommer med egen kleskolleksjon da, det er søren meg stort! Regner med at hun er temmelig stressa nå, for dama er kontrollfreak numero 1. Regner med at Dennis trår til og hjelper til så godt han kan.





Nei, da er det boarding dere! Kanskje vi skrives senere. Gleder meg til å dele den spektakulære festen med dere!

Tjoooobing!

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Flyplassluksus (uten barn)! Ha en forrykende fest, gleder meg til å se bilder på både din og Kristin sin blogg:) Hils herr tremenning om du får tid!

    2. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg