Klar, ferdig, gå…snart!

Ja, da er det like før det braker løs!

Har akkurat snakket med Dennis, og han har visst en temmelig spent frøken ved sin side nå. Kan tenke meg det er ei som har sommerfugler i magen!

Akkurat ferdig sminka, men venter litt med å ta på meg outfiten for i kveld. Litt trangt…kremt. Ikke selve blusen, den henger løst, men det under, er tvangstrøye. Lurer på hva jeg gjør i natt når ingen er her for å hjelpe meg ut av den. I verste fall har jeg med meg saks!

Tidligere i dag, var jeg og lunchet med en tidligere klassevenninne her på Løkka. Fine, snille Hege. Var så herlig å se henne igjen. Skravla gikk i hundre, for det var mye å ta igjen. Håper virkelig ikke det blir 20 år til neste gang vi treffes igjen ♥

Ja, nå sitter jeg altså her og venter på at Vibeke skal bli ferdig på jobb, sånn at hun kan hjelpe meg på med panseret. Så blir det å rusle ned til Blå hvor jeg skal få klemme litt på gutten min Dennis, Kristin, mammaen hennes, broren min Morten og en annen tidligere klassevenninne Gry. Åhhh, dette blir moro dere!

Bor forresten på Scandic Vulkan, få meter fra der eventen finner sted. Når jeg ser ut av vinduet mitt, ser jeg rett på Mathallen…for dere som lurer og er kjent her på Løkka.






Så da sitter jeg nå her med en Sommersby Blackberry, knasker ostepopop og kjenner på at livet er ganske så herlig!

Ønsker dere alle en god kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg