Mr. Hangover…

Åhhh, hjelpemeg du!

I skrivende stund sitter jeg på Gardemoen og venter på at flyet skal gå. Rakk kun en kattevask på hotellet før jeg var nødt å løpe avgårde. Men løsvippene sitter fortsatt på, og DET er slettes ikke verst! Selv om den ene er litt skvisa oppover i forhold til den andre. Våkna nemlig med hodet klint ned i puta, og noe tørr i munnen. For i går ble det fuktig dere. For en fest!

Kan tenke meg Kristin sitt smil går hele veien rundt i dag, og at skuldrene er senket flere hakk. Hun leverte så til de grader, men det må jeg få komme tilbake til dere om seinere. I farta!





Smiler tappert her “Sliten.com”. Gleder meg til å komme hjem til mine små. Rekker en liten time på øyet, før mamma-rollen slåes på for fullt. Det skal kjøpes inn dressjakke til Pelle og flaggene må finnes frem og strykes. Deretter må jeg jo vise dere alle de fine bildene fra gårsdagen!

Dennis tar et fly en time seinere enn meg, og siden jeg har bilen på Sola flyplass, kommer jeg til å vente på han, for han skal rett på jobb, tjoooobing!

Skrives snart!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg