StyleConnection party!

Da er det en realitet! Kristin har klart å skape sitt eget klesmerke, StyleConnection, og jeg er mektig imponert!

I går fikk jeg den æren å være med å se en del av den kommende kolleksjonen, og klærne skriker “Kristin” lang vei. Hun har så til de grader vært tro mot seg selv, og jeg er overbesvist om at dette kommer til å ta helt av. Det er bare å glede seg!

Jeg var glad Dennis ringte og ba oss komme tidligere. For køen av inviterte ihuga tilhengere, vokste fort utenfor Blå. Det var godt å få noen minutter med Kristin før det braket løst. Ikke minst var det utrolig koselig å få klemme på mammaen til Kristin igjen. Det er ikke vanskelig å forstå hvor hun har fått det varme hjertet sitt i fra og ikke minst sin skjønnhet.

En hel skare venner stilte opp for go´jenta. Mange tilreisende var til stede og hyllet henne. Selv var jeg så heldig å få ha med meg venninnen min Vibeke. Hun kom heseblesende rett fra jobb, og fjonga seg i en fei. Samtidig fikk jeg gleden av treffe en gammel skolevenninne igjen også. Gry, var seg selv lik. Sexy og sprudlende!

Lykke til videre kjære Kristin! StyleConnection kommer til å glede mange jenter fremover, garantert!













Du vet du har vært på bra fest når du glemmer å ta frem kameraet underveis. Tok kun bilder i begynnelsen, for etterhvert ble det så mange gode samtaler både her og der, at jeg helt glemte å ta bilder. Broren min kom, en rekke Paradise venner av Dennis og Kristin,  og jeg fikk også gleden av å møte en meget spesiell trio, som vant hjertet mitt der og da. Det er helt spesielt å treffe på mennesker som til daglig følger deg på bloggen. De er hyppige med å kommentere, like og støtte deg, og så plutselig står de der i levende live, magisk!

Utover kvelden ble det ellevill dansing, samtidig som folk knaska popcorn og gafla i seg sukkerspinn. Kristin tok seg god tid til alle og jeg så turtelduene i heftig dans der en periode også. Godt å se at skuldrene senka seg og at alle nøt kvelden. 

Nå skal jeg begynne å pakke ut av kofferten og ikke minst sjekke hva som er i den spennende goodiebagen jeg fikk, juhuuuu!

Klem Nina

8 kommentarer
    1. Nydelig skrevet, Nina. Fantastiske bilder. Det var en minnerik kveld. Våre barn er nydelige sammen. Stor klem fra meg til deg og din skjønne familie.

    2. Denne festen var helt fantastisk bra 😀
      Hadde det gøy og trivelig hele kvelden 🙂
      Det var veldig gøy og kjempehyggelig treffe deg og bli kjent med deg . Var veldig hyggelig å spandere en drikke på deg også 🙂 hehe klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg