Vannglede…

For en dag dere!

Nå viser gradestokken i hagen 26 grader og det er bare å nyte det og holde seg utendørs. Bjørn Erik ringte nylig og lurte på om det stemte av alle bildene han så på Facebook at det virkelig var så flott her hjemme nå. I så tilfelle ba han oss forbli ute i solen.

Det passer meg egentlig perfekt, å være ute, men ikke pal i solen. Dere vet, jeg er ingen solfreak. Kan godt være ute hele dagen, men da helst under en stor solhatt. Har akkurat hentet Mille som har vært i bursdag, og da hun spurte om vi kunne ha vannkrig var jeg ikke vanskelig å be…





Håper dere også nyter dagen!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Tusen takk for alt du deler,føler nesten at jeg er sammen med dere.
      Gleder meg til å stikke innom hos deg og dine på bloggen.
      Tusen takk for at vi får være en del av din hverdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg