Nærmer seg med stormskritt!

Ja, da kan jeg huke av en hel del på “to do lista” mi!

Alt har gått på skinner. Det er rart med det hvor mye som må ordnes i forveien når man skal reise bort en langhelg. For det er ikke bare meg selv det må pakkes til. Mille skal reise bort og Pelle skal også ha en del ordnet, men nå er det meste gjort.

Innimellom fikk jeg også sneket til meg en ny peeling time. Nå er det tredje gangen jeg har gjort det, og det begynner å bli bra nå altså. Huden er mye jevnere, glattere og føles oppstramma ut. Begynner virkelig å komme i mål til sommeren og ikke minst til jenteturen!

Har også så vidt begynt å lete frem litt tøy fra sommergarderoben også. Prøvekjørte en av kjolene i dag, og joda, den fungerte den.

Har dere like deilig vær som oss i Stavanger? Krysser fingrene om at det forblir sånn i ukesvis, DET hadde vært noe det!

Nei, da er det “dinnertime”. Tre sultne fugleunger skriker fra hvert sitt rom…

God middag!

Klem Nina 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg