Ferdig!

Ja, da var jeg sånn nogenlunde i boks med pakkinga!

Hmmm, av en eller annen merkelig grunn, ser det ut som om alt som ligger i kofferten er svart igjen. Bombe!
Det viktigste er at alt jeg skal ha på meg ikke strammer. Det skal være behagelig, for nå skal det spises og drikkes i 5 dager. Herrejemeni som jeg gleder meg.

Går og småkoser meg her hjemme nå, rydder og steller. Litt irriterende at jeg alltid er nødt til å ha vaska alt av klær i skittenkruven, og ha skinnende hus før jeg reiser på ferie. Lager meg litt ekstra stress med disse tvangstankene, men det er så mye kosligere å komme hjem igjen da.

Ellers så ser jeg jo at jeg har blitt skikkelig gammalmannsturist, som jeg lovet meg selv å aldri bli. Jeg har begynt å ta med meg ting fra kjøleskapet på tur. Husker jeg satt som yngre og så et par på ferie på Mallorca som hadde med seg Wasa knekkebrød ned til fellesfrokosten. Tenkte der og da at sånn skulle jeg ALDRI bli, men joda, fru Thorsen har pakka med seg kaviaren og majonesen. Ærre mulig?! Skjems, men sånn er det bare.

Selvfølgelig er den digitale koffertvekten også med. Har ikke all verdens planer om å shoppe så veldig mye, men man vet aldri. Trenger stålkontroll mens jeg pakker når det nærmer seg hjemreisen.




Nei, nå skal Dennis på sykehuset, og jeg har et par små ærender igjen før jeg skal hente Mille som skal på kor.

Skrives senere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg