Barnslige gleder…

God morgen, fine dere!

Wooooow, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne, men dagen i går var reine karusellen fra morran til kveld. Den var delt opp i tre happenings; tivoli, Wallmans show og Never Mind homse bar. For å si det sånn, du veit du har fått utnytta dagene maksimalt når du rusler hjem når sola er på vei opp. Derfor begynner dagen noe seinere i dag…

Tenk å få lov å gå på tivoli uten barn da dere, for en lykke! 7 av oss løp fra den ene attraksjonen etter den andre som ville rampunger, og dagens vinner var Simone som tok Dæmonen 6 ganger etter hverandre, ærre mulig?! Grensesprengende!




















Simone, 6 ganger!





Åhhh, nå har halvparten dratt fra meg for å shoppe og resten står og tripper for at jeg skal henge meg på. Har selvfølgelig en masse mer å vise dere fra kvelden i går….det kommer, I promise!

Ønsker dere en superduper lørdag!

Kyss på kinnet fra Nina

 

#jentetur #danmark #københavn #tivolikøbenhavn

8 kommentarer
    1. Åh, så helt fantastisk ut! Har reist dit de siste årene, så vi skulle egentlig med nå har vi bestemt oss for at det blir tur til København i sommer også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg