I armene mine igjen…

Det var helt himmelsk å hente Mille-mor rett etter skolen i dag. Hun satt ute i skolegården når jeg kom og hun sprang rett i armene mine og slapp ikke taket. Hadde med meg Pippi-luska også, så det ble et deilig gjensyn.

Dro rett hjem og hentet tandem-sykkelen. Tok oss en tur til Kuvika og der utfordret jeg Mille til å ta seg en dukkert. Litt skummelt med krabbene, men når hun fikk gå uti med skoene på, gikk det på et vis.



Tøffe-laila altså! Jeg orket så absolutt ikke stikke tåa nedi en gang, må nok vente noen uker til. Nå ligger hun og sover i Bjørn Erik sin seng og det skal bli godt å ha den lille hånda i sin når det blir natta.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld. Jeg vasker tøy til den store gullmedaljen, samtidig som jeg nå skal sette meg ned å se masse gode opptak på TV´n. 

Klem Nin

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg