StyleConnection goodiebag!

Hallaisen daisen!

I dag går det tregt dere. Noe lavt energinivå, men hva gjør vel det? Har ingenting på tapetet som brenner. Vet vi har en hektisk ettermiddag foran oss, så det er egentlig greit at det kun var fysio som stod på agendaen i dag.

Kom plutselig på at jeg ikke har fått vist dere hva som var i goodiebagen vi fikk på Kristin´s StyleConnection release party. Jeg er vel ikke den som er mest vant til å snappe til meg slike goder, men det var jo spennende for en gang skyld å kapre en. Elsket neglelakkene, og håndkle blir nok med oss overalt i sommer.

Pippi-luska ble med ut på plenen for å være litt modell for meg. Det ser ut som om hun øver seg til ferien i Hellas ♥







Mye kjekke girly greier her altså og jeg synes Pippi ble litt frekk på det håndkle 🙂

Nå skal jeg snart hente snuppeline. Hun skal ha felles korkveld med Kampen skole, så det kan være greit å komme seg hjem og hvile noen timer før vi må gå.

Take care!

Klem Nina

 

#styleconnection

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg