Utefeiring til solen gikk ned…

Hei, hei kjære dere ♥

I dag har vi en überspennende dag foran oss. Mille skal nemlig endelig få møte Katrine som også har Sotos syndrom. Jeg vet ikke om dere husker jeg skrev om det for en stund tilbake? Tenk over 100.000 lesere hjalp meg med å finne henne, etter å ha mistet telefonnummeret hennes, les her. I dag skal jentene altså endelig få treffe hverandre, og vi gleder oss!

Vi skal snart gå å pynte oss litt, men først må jeg få lov å dele gårsdagen med dere. Da var vi nemlig så heldige å bli bedt på fest til Anne Mai og Terje som feiret bursdagene sine i sammen. Herlighet som jeg koser meg med den gjengen der. Tanter og onkler, kusiner og venner, de er gullgode. De tar oss i mot med åpne armer og innlemmer oss så til de grader. Tror jeg spiste noe fra jeg kom til jeg gikk, for Anne Mai disket opp den ene herligheten etter den andre. Var litt redd for at snuppeline skulle lage baluba når vi skulle hjem, men til og med det gikk knirkefritt for en gangs skyld. Det kan kanskje ha noe med at hun vet at vi treffes ganske snart igjen ♥













Selv om det ble litt kjøligere etterhvert, forble vi ute. Anne Mai hostet raskt opp deilige pledd til oss alle, og det ble nesten enda koseligere. Vi satt tett i tett og holdt varmen i sammen ♥

Nei, nå må vi snuppene løpe, vi skal reise ganske snart, og vi gleder oss!

Skrives seinere, klem Nina

 

#venner #kvalitetstid #familie #tavarepå

6 kommentarer
    1. Ja dette blir en spennende dag 🙂 Gleder meg til å høre hvordan det gikk 😉
      For et herlig bilde av Mille me baby i armene 🙂
      De skoene, er det gode? Og hvordan er de i størrelse? Har hatt så lyst på sånne men ikke gjort noe med det enda…..

    2. Randi Elisabeth: Skoene er helt fantastisk! Må bestilles i hvert fall en str mindre enn de du bruker. Jeg er til vanlit en str. 39-40, mest 40, og smetter rett inn i str. 38.

      Nå har vi akkurat kommet hjem fra Katrine 🙂

    3. Skoene er kjempegode.!
      Myk gummisåle som er mer behagelig enn vanlige kinasko.
      Men som Nina sier; de er meget romslige i størrelsen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg