Sommerklærne kan endelig taes i bruk…

God morgen, sunshines!

Ja, da var det ny uke, og jeg kan endelig begynne nedtellingen til min kjære kommer hjem. Det er sabla lenge å ha han vekk i hele tre uker, så det er først nå jeg tillater meg å savne han. Nå er det plutselig ikke så lenge igjen ♥

Når han dro var det fortsatt vår, men nå er det sommer og sol, jippi! Snuppeline og jeg kan endelig ta frem Me&i klærne, det ene fargerike plagget etter det andre, and we love it!

Det er forøvring siste runde med rosa tupper, nå skal håret tilbake til normalen igjen. Det var moro så lenge det varte, men jeg savner å ikle meg noe rødt med rød leppestift. Det trengs nok en del vasker før det er helt ute, time will show.

Ønsker dere alle en finfin dag, brett opp armene og kjør på!

Klem Nina

 

#meandi

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg