New in!

Hei kjære lesere!

Egentlig er det kjøpestopp i heimen, for vi trenger egentlig ikke å fylle det med noe mer, men denne kjolen til kun 199,- fra Lindex måtte bare bli med meg hjem. Ser for meg at jeg skipper leggingsen etterhvert som beina går fra blå-hvite til litt lyse røde, men tror altså dette kan bli et av favorittplaggene mine i sommer. Eller i alle fall noe jeg bare kan hive på meg i farta, med oransje tresko til så klart.

Når jeg tenker meg om, kan den nok funkgere med skinnjakka over også, jeg synes i allefall den var litt kul. Kan faes i svart i tillegg, men må prøve å styre unna den, for det er nok av det i skapene fra før.





Nå har jeg kost meg med deilig skinkesalat og iskald eplemost, mens ungene skal få helgrilla kylling når de kommer hjem.

Nå skal all elektronikken skrues av i huset for nå tordner og lynder det noe enormt, hjææææælp!

Skrives senere!

Klem Nina

 

1 kommentar
    1. Bra det lyner å tordner hos dere da xD
      Her skinner sola, men airconditionen på bussen er en smule kald da xD
      Fint innkjøp da 🙂
      Klem ei som leser alle bloggpostene dine, men er elendig på å kommentere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg