Løye!

Ja, da var vi hønene (det har vært mye hønehumor i kveld) kommet hjem etter nok en fantastisk forestilling på Hindal gård.

Av respekt for alle dere som også skal på dette, røper jeg intet, men Vegar Hoel har klart det igjen! Bare introen fikk meg i go´stemning, og jeg gleder meg til å høre hva alle dere andre synes om den. Nok en gang følger stykket med i tiden og drar inn det ene nymoderne poenget etter det andre. Tror ikke alltid ungene forstod humoren, men de heiv seg på gapskrattet til oss voksne.

Det var en del nye ansikter for meg i kveld på scenen, men det gjorde ingenting. Rart med det, det er alltid noen man liker bedre enn andre, men det fungerte. Alle var gullgode, og Kristian Berg Jåtten spilte glimrende som vanlig. Første gang jeg så han fikk han meg til å gråte i forestillingen Mowgli, og i dag spilte han altså en glimrende Hans.

Det jeg digger med denne forestillingen, er at de drar med seg publikumet så til de grader. Ungene skriker gode rå underveis, og de blir det improviserte replikker ut av. Så ta turen hvis dere kan, dere kommer ikke til å angre!

Man bør ikke ta bilder under slike forestillinger, og dere kan jo bare tenke dere hvor kipt det er for meg som elsker å forevige absolutt alt. Men noen shoots får dere allikevel…

Ikke alltid like lett å få alle til å smile samtidig…Mille da!



Det var kjekt å få prøve hesten som ble brukt i Mio min Mio…





Dette er noe du kan ha med hele familien på, garantert. Så noen 1-åringer som syntes dette var noe skummelt og høylytt, men med et par gode hørselsvern på gikk det etterhvert helt greit.

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg