Hjælp, første gang på Harley!

Wow, so scary!

For aller første gang har jeg forsøkt meg på en Harley, eller første gang på tung sykkel med gir ever!  Ble tre fire turer opp og ned i gata vår på første giret, og halleluja det var stort. Etterhvert turde jeg til og med å plassere føttene på fothvilerne, så nå kan dere tro smilet går trill rundt.

Etterhvert skal jeg få lokka med meg han far ut på biltilsynet på den store åpne plassen der, få på meg hjelmen og kanskje forsøke å gire litt også. Dæven døtte, nå er jeg i gang!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

 


Stakkars lille Pippi-luska! Fikk ikke med meg at hun løp frem og tilbake for å få være med ♥

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg