18 år med ring på fingeren <3

Tenk det dere, det er 18 år siden jeg fikk ring på fingeren ♥

Akkurat på denne tiden for alle disse årene siden, poppet Tonje opp en sjampis for meg i frisørsalongen. Det var hun som var forloveren min, og hun ville at denne frøkna her skulle sprudle oppover kirkegulvet. Jeg lå borte natten i forveien, og spenningen stod i taket. Vi skulle ha bunadbryllup, leide bunader og ingen visste hvilke vi hadde valgt. Jeg visste ikke en gang hvilken Bjørn Erik skulle ha på seg. 

Dette var nok et bryllup utenom det vanlige. For i tillegg til å velge bunader utenfor vårt eget fødested, stokke skikkelig om på bordkortene, og en del andre sprell, gjorde vi dagen spesiell for 5-åringen vår. For etter å ha gitt hverandre et “ja”, var det Dennis sin tur til å døpes. “Hva heter du”, sa presten i Kampen kirke. Selv rak i ryggen og stolt som en hane i bunaden sin, fikk alle så vidt høre et nervøst lavt “Dennis”. Helledussen så skjønn han var, fine gutten vår ♥

Det har vært 18 år med mye moro. Utfordringer har vi selvfølgelig også hatt, men vi har alltid klart å holde på det som betyr mest. Kjærligheten og respekten for hverandre. Bjørn Erik gir meg annerkjennelse og bekrefelse på at jeg betyr mye for han. Han løfter meg alltid opp når jeg er nede og ikke minst, han er min aller beste venn ♥

Jeg forguder den mannen, elsker han så høyt! 


Herrejemini, det ble mye kliss klass i dette innlegget, men jeg tror alltid det har vært litt sånn rundt oss. Vi har aldri vært redde for å vise frem kjærligheten vår, den er “meant to be”.

Det ble ingen skåling i bobler eller vin i natt når vi hoppa opp i jacuzien. Det ble heller timer med mimring rundt livet vårt. Mye latter, men også noen tårer. Vi har noen utfordringer foran oss, men vi tenker positivt. Gleder meg uansett til de neste 18 årene i sammen med denne karen, eller som Bjørn Erik sa: “De neste 2×18år”. Det er lov å håpe ♥

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Får vi ikke se bryllupsbilde da? 😉
      Nå tenker jeg at jeg som “alltid” leser bloggen din ikke er så flink å kommentere, så nå skal jeg skjerpe meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg