Ferdig tatovert!

I dag måtte Bjørn Erik dra meg ut av senga etter å ha ligget der i 16 timer! Det var nok alle timene i Kongeparken som krevde et lite tilbakefall for nakke og skulder. Det er jammen godt at mannen er hjemme og tar styringa.

Uansett, så måtte jeg opp av senga, for den etterlengta siste tatoveringsavtalen min var kl 11. Endelig kan jeg altså si at jeg er ferdig med alle prosjektene mine…tror jeg. Må innrømme at jeg har en time til etter sommeren, men kun for å legge til noen blomster rundt dama mi. Men man skal aldri si aldri om det blir noen flere tatoveringer etterhvert, time will show.

Bjørn Erik heiv seg på sykkelen og kom inn og besøkte meg mens jeg lå på pinebenken. Han har selv et stort prosjekt han ikke er ferdig med, men nå ser også han lyset i tunnelen. Om en uke blir hans også ferdig, i god tid før sommerferien.

Det var deilig med litt alenetid i byen i dag. Vi dro til favorittstedet vårt Sting, satte oss på takverandaen og gomlet kyllingvinger. Desserten ble strawberry frozen yoghurt i havna, slettes ikke dumt.






Nå venter vi på at snuppeline skal komme hjem. Vi skal dra og bade, ha sommeravsluttning med koret. Jeg elsker når værmelderne tar feil, og vi kan endre inneplanene til uteplaner i stedet.

Ønsker dere alle en finfin ettermiddag, skrives seinere!

Klem Nina

 

 

#Sting

7 kommentarer
    1. Hehe selv om du sier du er ferdig er det ikke lenge til du vil ha noe mer 🙂 Skjenner så mange som har tatt en del så sier dem at nå er det nok, så går det et halvt år og har to nye, selv har jeg maaaange fler planer som passer til den jeg allerede har :p Men jeg ønsker deg en herlig dag videre og gratulerer med mer blekk på kroppen, det er en god følelse! 😀

    2. Tiina: For meg som begynte å tatovere meg i en alder av 45, var det viktig å bruke en, gjerne ei, som liker det feminine og sexy. Valget var derfor lett, når jeg fikk se arbeidene Kristina har gjort. Hun jobber på Solid, her i Stavanger 🙂

    3. Regine: Jeg var 45 år før jeg startet. Angrer ikke på at jeg ventet så lenge. Er redd det hadde blitt hodeskaller og andre tøffe rocketing hvis jeg hadde startet som ung. Ikke det at jeg ikke liker rock´n roll i dag, men vet ikke om jeg hadde vært like komfortabel med det i dag 🙂

    4. rikke95: Det er sant som du sier, man skal aldri si aldr. Kommer vel helt an på hvor flink jeg er til å ta vare på kroppen min generelt fremover. Tatoveringer har nemlig vært belønninger underveis som jeg har nådd nye mål 🙂

    5. hahaha ja det kan man si, hadde eg tatt de tattissene eg ville når jeg var i tjue årene så hadde eg hatt svær drage tatovert i halsen ;D gud eg er glad eg ikke hadde slike penger (eller en venn som gjorde det gratis, huff!!)
      Eg er stor Depeche mode fan, har vært siden eg var liten. Så det blir nok en DM tatovering etterhvert.
      dine tatoveringer er btw veldig flotte:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg