Ny hektisk spennende uke på gang…

God mandags morning dere!

Nå nyter Pippi og jeg noen minutter i sofaen med sein frokost , før det braker løs. Det blir en spennende uke det her, og jeg er nødt til å sette opp tempoet hvis jeg skal få til alt.

Vi tar nemlig ungene ut av skolen fra torsdag av og setter nesa mot det blide sørland onsdag ettermiddag. Det skal pakkes for alle fire samt den trebeinte, samtidig som Bjørn Erik og jeg må få unnagjort en del kjedelige forfallende huslige ting. Må få gjort det meste før fotballkampene starter, hvis ikke er det sjanseløst.

Jeg kjenner at etterdønningene etter festen på lørdag, fortsatt sitter igjen i kroppen, men regner med at fysion kommer til å hjelpe. Uansett så kommer nye blomster og potter fra Hove Plantasjen til å lyse opp dagen min ♥



Ønsker alle dere fantastiske lesere en god start på uken!

Klem Nina

 

 

2 kommentarer
    1. Håper dere får en fin uke og dere må ha en fin tur , til det fine Sørlandet på onsdag 🙂
      Håper dere får masse sol og pent vær 🙂 Mange klemmer 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg