Tons of Rock, here we come!

Endelig!

Nå skal rockefoten få kjørt seg. Vi setter oss herved inn i bilen og vender nesa vår mot Halden, via Sverige. Går fortere, og så er det greit å få med seg noe “snacks” fra Systembolaget. Våknet grytidlig, og tenkte kanskje det var lurt å sjekke båtrutetidene, og det var ikke dumt. Det går nemlig ikke så mange båter i løpet av dagen, fire var det vel, og vi er helt avhengig av å rekke den som går rundt kl. 10. Så da er det bare å gi gass før kl 07!

Kjekken og jeg skal atter en gang ligge i telt, rett og slett fordi vi elsker det. Vi har all mulig ønskelige komfort i vårt store 3-roms telt. Her mangler vi ingenting og vi trenger ikke å tenke på transport til og fra konsertene. Vi får bare håpe at værgudene er med oss. For selv om vi har med ekstra polstring, store presenninger, er det jo såååå mye koseligere å åpne teltduken i skinnende sollys.




Utfordringen fra nå av, blir å kun blogge rett fra mobilen. Blæææ, jeg er ikke særlig glad i det, for da kan jeg kun bruke bildene tatt på kameraet, kun de som er tatt med mobilen. Men, men har ikke noe annet valg, for jeg kan ikke legge fra meg Macén i teltet. Dere får bære over med meg. Jeg lover at kamerabildene heller for komme i et seinere innlegg.

Nå blir det altså full rulle. Fikk god lang klem av snuppeline som gleder seg til å ta igjen litt kvalitetstid med besteforeldrene sine. Storebror derimot var fortsatt i drømmeland når vi dro. Han har allerede begynt ferien sin med å snu døgnet opp ned. Skylder på VM, og det er egentlig helt greit.

Skrives underveis, klem Nina

#tonsofrock

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg