God morgen Rammstein!

Helt konge å våkne opp til Rammstein allsang!

Sola skinner og formen er amazing. Han far er og kjøper frokost, og før han dro av sted pumpa han meg opp. Madrassen lekker litt, så det var godt å så rompa i vater igjen.

Gårsdagen var magisk. Bjørn Erik fikk sunget seg hes til Kvelertak, jeg ble atter en gang blown away av Volbeat og vi fikk begge full uttelling når Valentourettes avsluttet til trampeklapp. Stakkars gutta, de visste ikke hva godt de kunne gjøre for sitt trofaste publikum som nektet å gå fra konserten. Alle ville ha mer!

Nå blir det å nyte timene i sola og kanskje finne seg en dusj før resten av gjengen vår kommer. Gurimalla som jeg gleder meg til å knipe dem.

Akkurat nå nyter jeg altså livet maksimalt med min kjære. Vi storkoser oss!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Jeg må bare si at du er så kul, bloggen din er et must å lese hver dag:)
      Alt det morsomme du gjør, og måten du skriver på, helt fantastisk!
      Fine klær, stå på:)
      Linn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg