Godt å knipe mammaen min igjen!

Ja, da var vi på vei hjemover!

Vi skal nå tilbakelegge strekningen Sandefjord-Fevik, hvor vi skal overnatte til i morgen. Tidligere i dag, dro vi fra Halden til Gressvik utenfor Fredirikstad, ganske så fornøyde etter 3 hele dagers Rock´n Roll. Der ventet mammaen min på oss med deilig kjøttgryte, som hadde putret på ovnen fra i går. Dere kan tro det smakte godt med noe salt og mørt. Det var ikke en beta igjen når vi var ferdige. 

Det er ikke ofte jeg reiser til Oslo og får besøkt mammaen min. Det hender jeg kun er på oppdrag noen få timer, og derfor ikke rekker å stikke innom Grefsen. Derfor passet det bra å besøke henne på hytta denne gangen, kun en times kjøring fra festivalområde. Her er de omtrent å treffe hele sommeren. Dette er et sommerparadis. 

Mamma fyller år i dag, så det var godt å få gi klemmen og gavene til henne personlig, og ikke minst prate litt før vi måtte reise igjen ♥








Det burde jo vært meg som disket opp med god mat og kake på denne dagen, ikke omvendt, men tror nok det viktigste var at vi fikk sett hverandre litt igjen.

Sitter forresten med Macén her i bilen, etter at vi har vært fraskilt siden tordag. Godt å ha den i fanget, selv om jeg må innrømme at jeg overlevde…på et vis.

Ønsker dere en fortsatt fin søndagskveld. Håper dere alle har hatt en fin helg!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg