Ferien er i gang, og jeg ble lurt trill rundt…

God kveld kjære lesere!

Ja, da har jeg kommet hjem etter å ha blitt lurt trill rundt av frøken Mille-mor. Vi skulle egentlig kun kjøre pappa på jobb, men havnet både på Leo´s Lekeland og på kino. Dro hjemmenifra kl 12, og det er altså over 8 timer siden, phuuu.

Er det noe jeg som regel styrer unna, så er det slike lekeland. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært innom slike steder, og med tre barn så er ikke det all verden. Men gurimalla så kjekt det var på det store Leo´s Lekeland allikevel. Gigantisk, og en haug av aktiviteter å velge mellom. Noen synes kanskje det er litt for gæli å trekke inn når sola skinner utenfor, men fyttikatta det er ikke akkurat så varmt her heller. Har ikke dårlig samvittighet en plass, for jeg kan love dere at snuppeline fikk beveget seg nok.

Var jo egentlig meningen at vi skulle rett hjem etterpå, synes det var på tide etter fire timer på farta, men neida, frøkna hadde andre planer. Hun ville så gjerne se Maleficen, Tornerose med den spesielle vrien, og jeg var ikke vanskelig å be. Det er 11 års grense, ikke med norsk tale og nokså skummel, men denne har jeg også hatt lyst til å se siden den kom. For en knallfilm! Angelina Jolie briljerte. Vakker, spennende og ikke akkurat etter boka. Mille trengte lite hjelp med oversettelsen, dette klarte hun fint.














Nå er det et par jenter som må en tur i dusjen, for en slik dag som det her er reine maratonen. Regner med at det er ei eller kanskje to som kommer til å sovne tidlig i kveld.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

5 kommentarer
    1. ser gøy ut, men blir jo rent sliten av slike opplevelser og – alt for barna av og til…er jo topp

    2. dansemma: Det er nok en grunn for at jeg ofte styrer unna slike lekeland ja, veldig bråkete og masse som skjer på en gang. Ble positivt overraska sikker for dette stedet er så gigantisk. Måtte jo leite etter ungen min i ti minutter før jeg fant henne. Det var kjekt å gå dit midt på dagen i en ukedag, må få med meg noen venninner og barna deres en gang til i sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg