Takk til dere som løfter meg opp!

Så langt, så bra!

En god prat med en god venninne, en lang alvorlig samtale med min mamma, en koselig snikksnakk med en god nabo, en kjærlig mann som ringer fra havet, en bedre lunsj med en venninne, en strandtur med snuppeline Mille og nå sofakroken for å skrive til dere trofaste lesere. Tusen takk for at dere alle er til, takk alle dere som løfter meg opp!

Dagen så langt er fylt med positive vibber, og den kom akkurat som bestilt. Er jeg heldig så kommer kanskje bestis Tonje også på middag etter jobb, det er lov å håpe.

Det er rart det der. Hvordan en nogenlunde vanlig dag, med et veldig hektisk utgangspunkt plutselig viser seg å bli akkurat sånn passe perfekt. Det å bli satt pris på, få bekreftelse på at man er god nok var akkurat det jeg trengte i dag ♥















Nå håper jeg som sagt betis snart er ferdig på jobb, så hun kan ta seg en tur. Må jo få snakket om alle helgens høydepunkter, og planlegge kommende helg.

Ønsker dere alle en god ettermiddag og kveld! Takk igjen for at dere fortsatt henger med ♥

Klem Nina

6 kommentarer
    1. Herligt me sånne dager! Det er de dagene som gir oss energi for å komme gjennom de andre ikke så kule dagene..
      Men du altså, takk sjøl! Du inspirerer og får meg til å smile hver gang eg leser bloggen din:)

    2. Hei 🙂
      Herlig å få se bildene du legger ut , og få muligheten til å få høre litt om hverdagslivet 🙂
      Er en glede å få lese din blogg, , og er superglad for å ha fått møtt deg og hilst på deg personlig 🙂
      Du er ei flott og hyggelig dame 🙂 Håper jeg får møte deg senere engang også 🙂 God klem 🙂

    3. siljepia: Takk for fine ord Silje.
      Alltid koselig å høre fra deg. Kommer aldri til å glemme kvelden i Oslo, kjekt å se dere alle tre.
      Hvem vet, plutselig krysses våre stier igjen.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg