Gamlingen neste…

Hei igjen…

Da har vi tuppene gjort oss klare til å dra på Gamlingen med venner. For selv om det kanskje ikke føles ut som skikkelig sommer utenfor, får vi gjøre det beste ut av det. Gamlingen er et utendørs oppvarmet svømmebasseng. Grønt gress rundt gjør det trivlig for alle og enhver. Har laget kakao og pakket med kjeks, chips og dipp. Nå blir det kosetid delux!

Ei som tror hun skal få være med…



God middag godtfolk!

Gamlingen er åpent helt til 20:30, og kjenner jeg Mille-mor rett, er ikke hun den som skal hjem med det første.

Klem Nina

5 kommentarer
    1. Når jeg leser bloggen din skulle jeg ønske at du tok meg også med på alle disse tingne. Heldig Millie som har deg som mor. Håper dere får en kjempe fin dag

    2. ÅÅ synd jeg ikke leste dette før nå, kunne ha kommet og hilst på dokker:) Bor 2 min fra gamlingen:)
      (Har alltid hatt lyst å prøve men tør ikke alene..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg