Planlegging…

God morgen, kjære søndagslesere!

Da var vi tuppene så vidt i gang med dagen. Siden Tonje, Pelle Thea og jeg snackset i oss jordbær med vaniljesaus klokken to i natt, synes jeg Mille fortjente de siste bærene til frokost i dag. Ble ikke feil det.

Hun lurte forresten fælt på hvorfor jeg har begynt å “hamstre” ting på kjøkkenbenken. Ehhh, det er jo veldig typisk meg når ferien “nærmer” seg. Fortsatt 19 dager til, men aldri for tidlig å planlegge bittelitt. Vi skal som sagt til Hellas, ha to hotellrom, og da trenger man jo dobbelt av så mangt. Noe av det kjekke med det å skulle reise er jo å glede seg på forhånd, og så trenger man ikke å gjøre alt i siste liten.



Nei, nå må jeg “løpe”! Vel, jeg løper aldri, men jeg må uansett komme meg i skoa for jeg skal møte to venninner. Vi skal gå rundt stoooooore Stokka. Var en plutselig impuls jeg fikk for 5 minutter siden. Det kan ha noe med hva vekta viste i morges, samt noe Tonje og jeg planla i natt når vi slurpet i oss vaniljesaus…

Skrives senere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg