På an igjen!

God kveld fininger!

Ja, da er det på tide å roe ned kroppen for kvelden. Mille og jeg har akkurat kommet hjem fra kino…igjen. Vi ser absolutt alt av filmer som kommer vår vei. Har tross alt ledsagerbeviset, og det er jo til for å brukes. 

Dragetreneren 2 var helt rå! Ikke kjedelig et sekund, men noe dramatisk trist et øyeblikk. Stakkars lille Mille-mor, hun stortutet, og jeg må innrømme at jeg også hadde en ganske stor klump i halsen. Til alle dere som har sett den første filmen; Dere må få med dere denne også!

Ellers la Tonje og jeg en plan i natt om å ta oss selv i nakken fra i dag av. Etter nakkeoperasjonen har ting glidd ut, og det kjennes på klærne. Ikke særlig moro, for nå nærmer ferien seg, MEN det er ALDRI for seint! Jeg er så nazi når jeg først bestemmer meg for noe, så derfor ba jeg med meg Vibecke og Tonje på rundtur rundt store Stokka i morges. Disse jentene svikter aldri, og i dette været ble det jo reint koselig.

Det er jo som å gå rundt med Klara Klok når en har med seg Tonje på tur. Den dama veit nemlig alt om busker og vekster. Jeg bemerket for de andre at jeg synes de grønne buskene i solskinnet så helt nydelige ut, og da var ikke frøken Eike sein med å fortelle meg om at det var Kjerringrokk. Har du problemer med  fordøyselen, kan du altså lage te av dette…så veit du det 🙂 Når jeg klagde på vond lukt, trodde noen hadde fisi, så var det bare å skylde på “Hundekjeksen”…godt å vite!







Jeg skulle egenltig ha jobbet i hagen i dag, derfor grønn “stygg-gammal” leggings og oversized topp, men gurimalla jeg gadd ikke å skifte når det plutselig slo meg at vi skulle på tur. Det fikk duge!

Jaja, da var i alle fall vi tuppene i gang med planen vår, og jeg håper vi er like gira i morgen på å gjennomføre den.

Håper dere alle har hatt en fin søndag!

Klem Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg