De råeste skoene er i hus!

Åhhh, salikatt da var de endelig her!

Fargerike “Hot Chocolate” somersko er endelig mine ♥ Tenk at det går an å bli så glad i noen sko da dere. Jeg er faktisk helt i ekstase. Ikke bare er de fancy, men de er helt utrolig å ha på seg også. Minner meg litt om de gamle Kina-skoene jeg hadde som liten, bare at disse er litt mer opphøyde bak, og derfor også mer brukervennlige.

Det var litt vanskelig å velge hvilke jeg ville ha, men når venninnen min Simone allerede hadde Mari-høna og Vannmelonene var utsolgt, falt valget på disse “New Wave” skoene. 

Hvis noen av dere faller for fristelsen så er det superviktig at dere velger en størrelse mindre enn normalt. Jeg bruker 39-40, og 38 passet perfekt.








Nå skal Mille og jeg ta frem tandemsykkelen og ta oss en fisketur til Lundsvågen.

Ønsker dere en fortsatt fin dag!

Klem Nina

 

#Hot Chocolate #sommersko #nyesko

9 kommentarer

Siste innlegg